Jump to content
Whatbird Community

lonesome55dove

Members
  • Posts

    1,163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

lonesome55dove last won the day on July 10

lonesome55dove had the most liked content!

5 Followers

About lonesome55dove

  • Birthday 02/09/1955

Personal Information

  • Location
    KLICKITAT COUNTY, SOUTH CENTRAL WASHINGTON, USA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lonesome55dove's Achievements

1.7k

Reputation

  1. Hmm! I must've taken a wrong turn somewhere. I did not have a Forster's Tern a few weeks ago nor do I have a Ruddy Turnstone for this week! Alas, 'tis the story of my life, lol!!! However, I will happily enjoy everyone elses awesome photos. TFS! 🙂
  2. I have a guess to submit to Liam but I'm not sure how to do it...could someone please advise me on the process? Do I just DM him? Thank you!! 🙂
  3. Sadly, I haven't had the previous three birds...however, I do I have an American Goldfinch, yay! 🙂
  4. I have used 2.51 MB of my 976.56 MB limit...so I'm good to go for a few decades too, lol! Saving space is why I almost always crop my photos...and cropping also helps to get more eye-pleasing photos...in my opinion. 🙂
  5. Yep, I was here back in the day...I think I joined in 2009. Thanks @Kevinfor this trip down memory lane. I remember a few others that were active on here a lot back then... @jhauser42 , @PaintedBunting, @Royal Tern , @Raptorgurl ,they are all or were from Washington State when the crash happened. 🙂
  6. This is probably my best photo... but this is my most favorite. 🙂
  7. Black Oystercatcher [#545] and Northern Goshawk [#551] are already on the list at the numbers in [ ]'s. #612 is the next number up. 🙂
  8. According to what I've read the berries are edible but not very tasty and they taste nothing like grapes. The birds love them tho. 🙂
  9. Oregon Grape Holly / leaves Oregon Grape Holly / fruit
×
×
  • Create New...